5
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی خبر داد:

گازرسانی به ۲۱۸ روستا در دستور کار سال ۱۴۰۱ شرکت قرار دارد

  • کد خبر : 38450
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
گازرسانی به ۲۱۸ روستا در دستور کار سال ۱۴۰۱ شرکت قرار دارد
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: امسال گازرسانی به 218 روستا در دستور کار شرکت قرار گرفته است

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سیّدرضا رهنمای توحیدی در این خصوص گفت: هم اکنون گازرسانی به ۱۲۷ روستا در دست اجرا قرار داشته که روند آن از پیشرفت مطلوبی برخوردار است و همچنین گازرسانی به ۱۴ روستا در مرحله انتخاب پیمانکار و ۷۷ روستا در مرحله طراحی قرار دارد.

وی اظهار داشت: با به ثمر رسیدن این پروژه های گازرسانی، ۴ هزار و ۴۵۷ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
توحیدی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ که مزین به تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین می باشد، تصریح کرد: شرکت گاز استان به عنوان توزیع کننده مهم ترین سبد انرژی مردم و حامی تولید و صنعت در استان، با انتقال گاز به زیرساخت های صنعتی در ارتقای توان تولید، ارزش افزایی و ارائه نعمت پاک و ایمن، در سال جاری تلاشی مضاعف خواهد داشت.
وی ادامه داد: شرکت گاز استان به عنوان قطب علمی ساخت تجهیزات گازرسانی در صنعت گاز کشور با تکیه بر دانش و توانمندی کارکنان، نیروهای بومی و اساتید علمی و دانشگاهی، در مسیر تعالی دانش بنیان حرکت خواهد نمود.
مدیرعامل شرکت گاز استان درخصوص گازرسانی به بخش های صنعتی استان خاطرنشان کرد: امسال نیز نزدیک رسانی صنایع مشمول مصوبه شورای اقتصاد تداوم داشته و تأمین گاز سایر بخش های تولیدی و صنعتی متقاضی، در اولویت قرار خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.