4
حکم "هوشیار" به زودی صادر می‌شود!

استعلام‌های “شهردار منتخب” نهایی شد

  • کد خبر : 38485
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
استعلام‌های “شهردار منتخب” نهایی شد
رییس شورای اسلامی شهر تبریز از صدور حکم "یعقوب هوشیار" طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش اژانس خبری تبریزمن، رسول برگی با ابراز تاسف از انتشار برخی اخبار کذب و شایعات بی اساس در خصوص صدور حکم شهردار منتخب تبریز گفت: گردش کار در فرایند بررسی و صدور حکم شهرداران در وزارت کشور، تابع سلسله مراتبی است و با توجه به ضرورت طی مراحل قانونی و همچنین تعطیلی های مربوط به ایام نوروز و سال جدید، این فرایند، چندان هم طولانی نشده است.
برگی در ادامه از انجام و نهایی شدن روند استعلام های قانونی صدور حکم شهردار منتخب تبریز از سوی مراجع ذی صلاح خبر داد و افزود: براساس اعلام مسوولان بالادستی و وزارت کشور، تمامی استعلام های لازم برای صدور حکم آقای هوشیار انجام گرفته و برخلاف شایعاتی که منتشر می شود، هیچ مشکلی بر سر راه صدور حکم از سوی وزیر کشور وجود ندارد.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در عین حال تصریح کرد: از زمان انتخاب و معرفی شهردار جدید به وزارت کشور تاکنون، کم تر از یک ماه می گذرد و با توجه به تعطیلی های نوروزی و نیز گردش کار اداری، هیچ تاخیر یا وقفه ای در مراحل صدور حکم ایشان ایجاد نشده است.
برگی در خاتمه از احتمال صدور و ابلاغ حکم شهردار منتخب تبریز طی روزهای آینده خبر داد و گفت: به محض ابلاغ و صدور حکم، آئین معارفه شهردار جدید تبریز نیز برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=38485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.