5

یوسفی: رئیس جمهور هرچه سریعتر وزیر کار را مشخص کند

  • کد خبر : 45333
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
یوسفی: رئیس جمهور هرچه سریعتر وزیر کار را مشخص کند
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تاخیر در انتخاب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: رئیس جمهور هرچه سریعتر وزیر مورد نظر خود را به مجلس معرفی کند.

به گزارش تبریزمن، مجتبی یوسفی با انتقاد از تاخیر در انتخاب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یک وزارتخانه مهم و هماهنگ‌کننده در کشور باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود تا بتواند با یک نقشه راه صحیح در مسیر خود حرکت کند.

وی افزود: متاسفانه در مدت اخیر دولت نتوانسته گزینه مناسبی را به عنوان وزیر کار به مجلس معرفی کند تا آن شخص از مجلس رای اعتماد بگیرد و به امور مهم حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی که از دغدغه های اصلی کشور هستند بپردازد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تاخیر در انتخاب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باعث شده تا این وزارتخانه نتواند برنامه‌ها و اقداماتی که به عنوان یک ستاد باید انجام دهد را اجرایی و عملیاتی کند.

یوسفی عنوان کرد: انتظار داریم رئیس جمهور هرچه سریعتر وزیر مورد نظر خود را به مجلس معرفی کند تا مجلس بتواند در خصوص آن شخص تصمیم‌گیری نهایی کند و وضعیت وزارت کار را نیز مشخص شود.

وی ادامه داد: مساله اشتغال به عنوان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم کشور و استان خوزستان موضوعی است که باید از سوی وزارت کار به عنوان یک وزارتخانه ستادی و هماهنگ‌کننده به بهترین شکل پیگیری شود و تاخیر در انتخاب وزیر قطعا مشکلاتی را برای اجرای برنامه‌أهای اشتغال به وجود می‌آورد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=45333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.