2

۶۵۰ میلیارد تومان طرح‌ راهداری در آذربایجان‌شرقی اجرا شده است

  • کد خبر : 55410
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
۶۵۰ میلیارد تومان طرح‌ راهداری در آذربایجان‌شرقی اجرا شده است
رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: امسال قرارداد طرح‌های راهداری استان به ارزش ۶۵۰ میلیارد تومان اجرا و بهره برداری شده است.

به گزارش تبریزمن، محمدرضا نقابی، در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری قراردادهایی به ارزش ۲ هزار و ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های حوزه راهداری و راه روستایی استان منعقد شده است، اظهار داشت: در مجموع از ابتدای سال جاری ۲۲۱ فقره قرارداد در این حوزه منعقد شده است.

رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: ۱۴۴ فقره از قراردادهای حوزه راهداری استان از طریق برگزاری مناقصه و ۷۷ فقره به روش استعلام منعقد شده است.

نقابی، با بیان اینکه این قراردادها صرفاً قراردادهای امسال بوده و شامل قراردادهای مربوط به سال‌های قبل نمی‌شود، ادامه داد: پیش بینی می‌شود تا پایان سال حدود ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد جدید در این حوزه منعقد شود.

وی رسیدگی به طرح‌های در دست اجرا و نظارت بر آنها را از وظایف اداره پیمان و رسیدگی اعلام و یادآوری کرد: هفت شرکت مشاوره حقوقی برای نظارت بر اجرای طرح‌ها با این اداره همکاری می‌کنند و مهندسان سرناظر اداره کل هم به کار پیمانکاران و مشاوران نظارت عالی دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=55410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.