2
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

دستگیری سارقان خودروهای پراید در تبریز

  • کد خبر : 55598
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
دستگیری سارقان خودروهای پراید در تبریز
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از دستگیری دو سارق خودرو و کشف ۱۵ فقره سرقت خودروی پراید تبریز خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی محمدی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو در معابر شهرستان تبریز پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی در ادامه افزود: بابررسی صحنه‌های سرقت که اغلب با شیوه و شگرد مشابه بوقوع می‌پیوست، با فعال کرددن گشت‌های انتظامی در نشانگاه‌های وقوع جرم ۲ نفر از سارقان دستگیر و با هماهنگی‌های لازم جهت بررسی و تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی دلالت شدند. جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سارقان با استفاده از غفلت مالباختگان در رها نمودن خودرو در معابر شهری با اطلاع از ضعف ایمنی خودروهای داخلی در حداقل زمان ممکن با استفاده از شاه کلید اقدام به سرقت خودروها می‌کردند. محمدی یادآور شد: در این رابطه دو سارق و یک نفر مالخر دستگیر که متهمان در بازجویی‌های فنی به ۱۵ فقره سرقت خودروی پراید در تبریز اعتراف کردند. جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: با توجه به افزایش قیمت خودرو و وسوسه مجرمان حرفه‌ای جهت سرقت از رها کردن خودرو بدون تجهیزات ایمنی در معابر شهری خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک در اسرع وقت با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش تبریزمن، سرهنگ علی محمدی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو در معابر شهرستان تبریز پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: بابررسی صحنه‌های سرقت که اغلب با شیوه و شگرد مشابه بوقوع می‌پیوست، با فعال کرددن گشت‌های انتظامی در نشانگاه‌های وقوع جرم ۲ نفر از سارقان دستگیر و با هماهنگی‌های لازم جهت بررسی و تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی دلالت شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سارقان با استفاده از غفلت مالباختگان در رها نمودن خودرو در معابر شهری با اطلاع از ضعف ایمنی خودروهای داخلی در حداقل زمان ممکن با استفاده از شاه کلید اقدام به سرقت خودروها می‌کردند.

محمدی یادآور شد: در این رابطه دو سارق و یک نفر مالخر دستگیر که متهمان در بازجویی‌های فنی به ۱۵ فقره سرقت خودروی پراید در تبریز اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: با توجه به افزایش قیمت خودرو و وسوسه مجرمان حرفه‌ای جهت سرقت از رها کردن خودرو بدون تجهیزات ایمنی در معابر شهری خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک در اسرع وقت با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=55598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.