5

عاقبت نافرجام زمین‌خواری در تبریز؛ قلع و قمع ۲ ویلای غیرمجاز

  • کد خبر : 57714
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
عاقبت نافرجام زمین‌خواری در تبریز؛ قلع و قمع ۲ ویلای غیرمجاز
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز، گفت: 2 دستگاه ویلای غیرمجاز داخل اراضی ملی و منابع طبیعی دارای ارزش اقتصادی و زیست‌محیطی قابل توجه در شهرستان تبریز با دستور مقام قضائی تخریب شد.

به گزارش تبریزمن، سعید پورحیدری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز ۲ دستگاه ویلا که به‌صورت غیرقانونی داخل اراضی ملی احداث گردیده بود با حضور عوامل انتظامی و نماینده دادستان قلع و قمع شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز، گفت: مقابله با پدیده شوم زمین‌خواری از مطالبات به حق مردم و از اولویت برنامه‌ای کاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی در جهت صیانت از انفال عمومی و حفظ حقوق بیت‌المال است.

سعید پورحیدری افزود: هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و منابع طبیعی مصداق بارز زمین‌خواری بوده و جرم تلقی می‌گردد که به عنوان خط قرمز ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تبریز محسوب می‌شود و مجرمان تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

وی همچنین ضمن اشاره به رصد اراضی ملی و انفال عمومی با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای و هوایی، تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف و زمین‌خواری، زمین‌خواران، متصرفان و متخلفان اراضی ملی با اشد مجازات توسط دستگاه قضاء مواجه خواهند شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=57714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.