6

هشدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به پزشکان دانه درشت‌

  • کد خبر : 59241
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
هشدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به پزشکان دانه درشت‌
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: اکثریت پزشکان افراد خدومی هستند ولی عین همه رشته‌ها افرادی هستند که افراد غیراخلاقی دارند و ما هم از آنها رضایت نداریم و با آنها برخورد می‌کنیم. احترام همه را نگه داشتیم ولی با کسی در این مسائل تعارف نداریم.

به گزارش تبریزمن، بهمن نقی‌پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه بیمارستان‌های شهرستان‌های استان وضعیت مناسب از نظر بهداشتی و وجود متخصص ندارند و این موجب ایجاد گلایه در بین اهالی شده است، اظهار کرد: شما می‌توانید با مراجعه به معاونت درمان لیست پزشکان متخصص در زمان قبل از این دولت و بعد از این دولت را بگیرید و شاهد این باشید که تعداد متخصصان بیش از ۲ برابر افزایش یافته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد پزشکان دانه درشت گفت: اکثریت پزشکان افراد خدومی هستند ولی عین همه رشته‌ها افرادی هستند که رفتار  غیراخلاقی دارند و ما هم از آنها رضایت نداریم و با آنها برخورد می‌کنیم. احترام همه را نگه داشتیم ولی با کسی در این مسائل تعارف نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: تعداد کمی از پزشکان بودند که سرشناس بوده و دانه درشت بودند و همیشه احساس بزرگی و ریاست داشتند ولی با اکثریت این افراد برخورد شده و از سمت مدیریت و کمیته‌های تصمیم‌گیری برداشته شده‌اند و به تعزیرات نیز معرفی شده‌اند.

وی متذکر شد: هر کسی با مستندات پزشک دانه درشت و زیرمیزبگیر را به ما معرفی کند، قطعا برخورد می‌شود.

جوهر امضاهای طلایی را خشک کردیم

نقی‌پور در سوال دیگر خبرنگاران در رابطه با اینکه در دوره شما امضای طلایی وجود دارد، گفت: با قاطعیت می‌توانم بگویم که چنین چیزی وجود ندارد و نخواهد داشت؛ بنده حتی وقتی مدیر بازرسی را برای بازرسی دانشگاه علوم پزشکی آوردم، از او قول گرفتم تا حتی با منی که رئیس دانشگاه هستم و یا معاونان و هر فرد دیگری در امر بازرسی مماشت نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز یادآور شد: اگر نمونه‌ای از این امضاهای طلایی وجود دارد به علوم پزشکی معرفی کنید و مطمئن باشید برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به پیری جمعیت و ضرورت توجه جدی به این موضوع گفت: معضل پیری جمعیت موضوع  سیاسی نیست و همه باید دست به دست هم دهیم تا سیاست‌های ابلاغی در راستای جوانی جمعیت به بهترین شکل ممکن عملیاتی شود.

 نقی‌پور، از پیری جمعیت به عنوان معضل آینده کشور نامبرد و گفت: بر اساس آمار موجود فرزندآوری ارتباط مستقیمی با وضعیت مالی ندارد و در برخی از موارد تعداد فرزندان زوجینی که وضعیت مالی خوبی دارند، کمتر است و در نتیجه این موضوع به اقتصاد هم ربط خاصی ندارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.