2

افتتاح و کلنگ زنی ۳۵۵۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در تبریز

  • کد خبر : 59674
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
افتتاح و کلنگ زنی ۳۵۵۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در تبریز
شهردار تبریز از افتتاح و کلنگ زنی ۷۸ پروژه عمرانی با اعتبار سه هزارو ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش تبریزمن، یعقوب هوشیار ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مدیریت شهری تبریز همزمان با هفته دولت پروژه‌های عمرانی مختلف در مناطق دهگانه شهرداری را مورد بهره‌برداری قرار داده و چندین پروژه عمرانی دیگر در این هفته کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی از افتتاح ۲۴ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۳۱۰ میلیارد تومان طی هفته دولت خبر داد و گفت: احداث بازارچه میوه و تره بار، احداث خیابان جوان در مسیر دسترسی ورزشگاه یادگار امام (ره)، احداث چند پارک محله‌ای و مسیرگشایی از مهمترین پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت هستند.

هوشیار با اشاره به پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی در هفته دولت نیز اعلام کرد: این پروژه ها شامل ۵۴ مورد و در حوزه های مختلف اعم از تقاطع های غیرهمسطح، مسکن ملی، سالن های چند منظوره ورزشی، احداث و توسعه پارک‌ها، احداث سالن و مجموعه شهر دوستدار مادر و کودک، احداث معابر شهری، ساختمان‌های اداری و خدماتی، پیاده راه و پل های ارتباطی و عابرگذر سرفصل پروژه‌هایی هستند که در هفته دولت با سه هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی‌ خواهد شد.

وی یادآور شد: کلنگ زنی واحدهای ساختمانی قرارگاه مسکن و شهرک جوانان در قالب طرح مسکن ملی، کلنگ زنی ۶ تقاطع غیرهمسطح شامل تبادل ارس به پاسداران، اتصال حیدرآباد به پاسداران، پل قراملک، میدان معلم، شهید حیدری در اتوبان ولایت، تقاطع غیرهمسطح پل خلعت پوشان و… از جمله این پروژه‌ها خواهد بود.

شهردار تبریز کلنگ زنی ۱۴ سالن چند منظور ورزشی در هفته دولت را از جمله این پروژه‌های عمرانی عنوان کرد و افزود: این سالن ها در مناطق مختلف تبریز با هدف توسعه ورزش همگانی و توجه به سلامت شهروندان کلنگ زنی می‌شوند.

هوشیار با اشاره به دیگر این پروژه ها خاطرنشان کرد: احداث مجموعه شهر دوستدار کودک، احداث شهر بازی مسقف، مجتمع شهروند، بازارچه میوه و تره بار، کلنگ زنی مجتمع تجاری – رفاهی بهشت ماندگار، احداث گرمخانه، تکمیل عمارت باغشمال و ایستگاه آتش نشانی از جمله دیگر این پروژه‌ها به شمار می‌رود که در هفته دولت عملیات عمرانی آنها آغاز می‌شود.

وی با اشاره به احداث معابر شهری و پیاده راه ها در سطح شهر گفت: کلنگ زنی احداث خیابان شهریار، احداث پیاده راه ابوریحان و پیاده راه ۱۸ متری برهان از دیگر این پروژه ها است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=59674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.