5

اعتراض باشگاه مس سونگون به آرای بازی ‌با سن ایچ

  • کد خبر : 60145
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
اعتراض باشگاه مس سونگون به آرای بازی ‌با سن ایچ
مهدی مرشدی، مدیر تیم فوتسال مس سونگون، از اعتراض این باشگاه به آرای بازی با سن ایچ خبر داد.

به گزارش تبریزمن، تیم مس سونگون ورزقان فردا در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتسال به مصاف سفیر گفتمان خواهد رفت. مهدی مرشدی، مدیر تیم فوتسال مس، در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز در مورد وضعیت نارنجی پوشان در آستانه این دیدار خانگی گفت: “بعد از پیروزی روحیه بخش مقابل سن ایچ تمرینات شاداب و منظمی انجام دادیم و آماده هستیم تا در کنار هواداران‌مان پنجمین برد فصل را کسب کنیم.”

وی با دعوت از هواداران ورزش آذربایجان برای تشویق مس سونگون در بازی روز دوشنبه گفت: “این دیدار از ساعت ۱۶ روز دوشنبه در سالن پورشریفی آغاز خواهد شد. درهای سالن از سال ۱۵ به روی هواداران عزیز باز می شود ومی توانند به صورت رایگان برای تماشای این دیدار حضور پیدا کنند. مثل دو بازی گذشته منتظر حضور پرشور این عزیزان هستیم تا کنار آنها برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم”.

مدیر تیم فوتسال مس سونگون در مورد آرای انضباطی مربوط به بازی هفته گذشته مقابل سن ایچ ساوه گفت: “نقض قوانین آشکاری صورت گرفته که انتظار برخورد داشته و حرف های زیادی برای گفتن داریم ولی قصدمان این است به دور از هیاهو و جنجال رسانه‌ای کار را پیش ببریم. اعتراض‌مان را به صورت مکتوب با ذکر دلایل و مواردی که به نظر می رسد مورد توجه قرار گرفته نشده ارائه کرده ایم و تلاش می‌کنیم تا حق تیم‌مان ضایع نشود.”

لازم به ذکر است کمیته انضباطی رای صدور دستور موقت برای بازیکنان سن ایچ ساوه و مس سونگون ورزقان را صادر کرد.

در این دستور آمده: از آنجایی که تخلف انتسابی منعکس شده در خور صدور قرار دستور موقت است، لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی، فرهاد فخیم و مهدی مرشدی از تیم مس سونگون ورزقان و علی مروتی از تیم سن ایچ ساوه از حضور در مسابقات محروم هستند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=60145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.