6

تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان شناسنامه و نماد اقتدار آذربایجان ایران

  • کد خبر : 60249
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان شناسنامه و نماد اقتدار آذربایجان ایران
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان هم اکنون به شناسنامه و نماد اقتدار آذربایجان ایران تبدیل شده است.

به گزارش تبریزمن، محمدرضا پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان شامگاه شنبه در آیین افتتاح سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان اظهار کرد: برگزاری این گونه رویدادها در کنار ایجاد صلح و دوستی در بین ملت‌ها توانمندی‌های میزبان را هم به رخ می‌کشد.

وی بیان کرد: میزبانی از رشته‌هایی همچون دوچرخه سواری به دلیل برگزاری آن در جاده‌ها بسیار سخت است و این نشانگر اقتدار و مدیریت آن خطه و کشور است.
پولادگر اضافه کرد: رویدادی که در فدراسیون جهانی ثبت شده نه تنها شناسنامه آن منطقه بلکه شناسنامه خود فدراسیون جهانی است و تور دوچرخه سواری ایران -آذربایجان هم شناسنامه آذربایجان و هم فدراسیون جهانی دوچرخه سواری به شمار می‌رود.
وی افزود: تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان هم اکنون به شناسنامه و نماد اقتدار آذربایجان ایران تبدیل شده است امیدواریم با میزبانی شایسته از تیم‌های حاضر که سفیران دیگر کشورها هستند نام ایران را در آن کشورها با نیکی آرامش و امنیت یاد کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=60249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.