4

صعود تراکتور در رنکینگ آسیا

  • کد خبر : 60664
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
صعود تراکتور در رنکینگ آسیا
تیم تراکتور در رنکینگ آسیا صعود قابل ذکری داشت.

به گزارش تبریزمن، سایت «فوتبال دیتابیس» جدیدترین رده‌بندی ماهیانه خود را از باشگاه‌های فوتبال جهان و آسیا را اعلام کرد که باشگاه‌های تبریزی جهش خوبی داشتند.

تیم تراکتور با ۱۴۳۶ امتیاز در رده سی و ششم آسیا و چهارم ایران قرار گرفت. نکته قابل ذکر اینکه حریف این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، الشارجه امارات با وجود برتری برابر تراکتور، با ۲۶ پله سقوط در رده ۵۵ آسیا قرار گرفت.

رنکینگ این سایت بر اساس عملکرد چند ساله اعلام می‌شود و جالب اینکه با وجود سقوط ۲ پله‌ای ماشین‌سازی تبریز از لیگ ۲ به مرحله اول لیگ ۳‌، این تیم با ۱۲۱۹ امتیاز و ۱۷ پله صعود، در رده ۳۵۰ آسیا جا دارد.

باشگاه منحل شده گسترش فولاد تبریز هم با ۱۳۵۶ امتیاز و یک پله صعود و بالاتر از تیم الشباب امارات، در جایگاه ۹۲ آسیا قرار دارد.

دیگر تیم منحل شده تبریزی شهرداری هم در این لیست جزء ۵۰۰ باشگاه برتر آسیا است. شهرداری تبریز با ۱۳۰۵ امتیاز و ۴ پله صعود رده ۱۴۸ آسیا  را به خود اختصاص داده است.

علت صعود تیم‌های شهرداری تبریز و گسترش فولاد با امتیاز ثابت ماه‌های گذشته، به سبب امتیاز منفی توسط تیم‌های دیگر بوده و برای همین شاهد صعود این تیم‌ها با وجود انحلال یا راکد بودن هستیم.

اما این صعودهای مقطعی بوده و در سال‌های آتی نام این ۲ باشگاه از رنکینگ حذف خواهند شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=60664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.