3

پایان قدرت نمایی اراذل واوباش مسلح در شهرستان آذرشهر

  • کد خبر : 61606
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
پایان قدرت نمایی اراذل واوباش مسلح در شهرستان آذرشهر
معاون فرهنگی اجتماعی استان آذربایجان شرقی از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار و زندانی متواری با تلاش و از جان گذشتگی ماموران انتظامی شهرستان آذرشهر خبرداد.

به گزارش تبریزمن، هاشم شعفی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار و زندانی متواری با تلاش و از جان گذشتگی ماموران انتظامی شهرستان آذرشهر خبرداد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: با کسب خبر مبنی بر اینکه یک نفر متهم که به اتهام فرار از زندان، تیراندازی علیه مأموران، تهدید آنان، باجگیری با اسلحه گرم و حمل سلاح جنگی غیرمجاز تحت تعقیب است؛ در سطح شهر در حال پرسه زنی است  سریعا ماموران جهت دسنگیری وی به محل اعزام شدند.

وی افزود: متهم با مشاهده ماموران از مغازه خارج و با یک قبضه کلت کمری شروع به تیراندازی به سمت مأموران کرد که مأموران نیز  با رعایت قانون بکارگیری سلاح و موارد ایمنی اقدام به تیراندازی نموده و متهم را زمین گیر و دستگیر کردند.

شعفی تصریح‌کرد: متهم دستگیر شده،  برای مداوا توسط اورژانس به بیمارستان آذرشهر منتقل و در بازرسی از وی تعداد یک قبضه کلت کمری و تعداد ۲ خشاب با تعداد ۱۷ تیر کشف و ضبط شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=61606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.