9
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

مهارت آموزی به مددجویان و ترویج فرهنگ کار رویکرد اشتغالزایی است

  • کد خبر : 62502
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
مهارت آموزی به مددجویان و ترویج فرهنگ کار رویکرد اشتغالزایی است
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت‌: توانمندسازی و ایجاد اشتغال اولویت اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) در مبارزه با فقر و محرومیت است.

به گزارش تبریزمن، غلامعلی ملامهدی عصر سه شنبه در جمع مدیران بانک‌های عامل و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهرستان شبستر مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: مهارت آموزی به مددجویان و ترویج فرهنگ کار و تلاش، رویکرد مهم در اشتغالزایی است که در سال‌های گذشته به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی با قدردانی از همراهی بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت گفت: در شش ماهه اول سالجاری ۲۵۸۹ فرصت شغلی با ۲۴۲ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ایجاد شده و همچنین تعداد ۲۵۵ شغل نیز از طریق کاریابی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

ملامهدی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام (ره) نقش ویژه ای در ایجاد اشتغال استان دارد خاطر نشان کرد: کمیته امداد استان در سال‌های اخیر همواره به عنوان دستگاه برتر ایجاد اشتغال در آذربایجان شرقی شناخته شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجانشرقی که در جمع مدیران بانک‌های عامل و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع اشتغال سخن می‌گفت اظهار داشت: بانک‌های عامل به‌عنوان یاوران کمیته امداد در بخش اشتغال سال گذشته نقش مهمی در ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح استان داشتند.

وی افزود: تبدیل‌شدن تسهیلات اعطایی به شغل مناسب و پایدار ازجمله دغدغه‌های کمیته امداد است و کارشناسان اشتغال این نهاد برای دستیابی به این هدف مشغول فعالیت هستند.

ملامهدی، با قدردانی از همراهی بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۸۴۴ مددجوی تحت حمایت در سطح استان صاحب شغل شده‌اند.

در آئین ویژه معرفی یاوران اشتغال که به همت کمیته امداد امام (ره) شبستربرگزار شد، در راستای اهتمام ویژه فرماندار، بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی در زمینه تخصیص و تحقق اهداف و برنامه‌های کمیته امداد امام (ره) لوح تقدیر اهدا شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.