4

شکافی که با برد تراکتور دیده شد

  • کد خبر : 62997
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
شکافی که با برد تراکتور دیده شد
بردی که به نظر می‌رسید آرامش را به اردوی سرخپوشان بیاورد، وجود شکاف بین هواداران و بازیکنان را نمایان کرد.

به گزارش تبریزمن، برد تراکتور برابر فولاد، تشویق هواداران تراکتور از این تیم را به همراه داشت. اما کاپیتان تراکتور بعد از بازی از عملکرد تماشاگران تیم انتقاد کرده و عنوان داشت: در برد همه تیم را تشویق می‌کنند و شما باید زمانی که تیم هم نتیجه نمی‌گیرد؛ بازیکنان را تشویق کنید.

شجاع خلیل‌زاده از جو بعد از برد مقابل فولاد خوزستان در رختکن سخن گفت که کسی از پیروزی خوشحال نبوده و علتش اعتراض هواداران به بازیکنان قبل از کسب برد بود. استوری بازیکنان تراکتور باعنوان بهترین کاپیتان نشان داد که مصاحبه شجاع حرف‌های بازیکنان هم بود، اما جرات بیانش را نداشتند.

تمرین چند روز پیش تراکتور شاید نقطه عطف در عملکرد هواداران بود؛ روزی که “پاکو خمز” تشویق شد، اما بازیکنان نتواستند حمایت هواداران را جلب کنند.

خمز هم در کنفرانس خبری بعد از بازی عنوان کرد که بازیکنانش لایق بهترین‌ها بوده و هواداران باید آنها را تشویق کنند و من جو بازی تراکتور با فولاد را نپسندیدم.

محمد ابرهیمی کاپیتان سابق تیم تراکتور و بهترین گلزن این تیم در لیگ برتر، بعد از بازی به انتقاد از صحبت‌های کاپیتان فعلی تراکتور پرداخته و عنوان کرده بود که احترام به هوادار از نان شب هم واجب‌تر است و هر وقت تیم‌های بزرگ را بردید و نتایج سینوسی نگرفتید، برای هوادار شاخ و شونه بکشید.

اما گلایه‌های هواداران در فضای مجازی دلخوری آنها از شکست برابر هر ۳ تیم مدعی حکایت داشت. بیشتر هواداران تراکتور معتقد بودند که در ‌سال‌های نه چندان دور بارها تیم‌های استقلال، پرسپولیس و ‌حتی سپاهان را در خانه خودشان شکست داده‌ایم و بازیکنان فعلی تلاش لازم برای پیروزی در مقابل این تیم‌ها را از خود بروز نمی‌دهند.

بردی که به نظر می‌رسید آرامش را به تراکتور بیاورد، وجود شکافی بین هواداران و بازیکنان را آشکارتر کرد و خمز در روزی که اندک تماشاگران پرشور تراکتور حاضر در ورزشگاه از وی حمایت کردند؛ ترجیح داد این بار پشت بازیکنانش ایستاده و از آنها حمایت کند. موضعی کاملا متفاوت وی بعد از شکست تراکتور برابر ذوب آهن!

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=62997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.